יום שני, 3 בנובמבר 2008

מי אתה משה פייגלין?



משהו טוב קורה לליכוד! אנשי המחנה הלאומי האידיאולוגי חוזרים ומתייצבים לקראת ההתמודדות לרשימת הליכוד לכנסת. בני בגין, ואולי גם יאיר שמיר ועוזי לנדאו. מדובר בדמויות הבאות מתוככי המחנה הלאומי, ובשונה מאנשי שמאל המבקשים לקפוץ על העגלה – עלינו לקבלם בזרועות פתוחות.

הודעתו של אפי איתם מהבוקר, על כוונתנו להצטרף לליכוד, היא צעד חשוב עוד יותר. מדובר כאן בהרחבת ראש הגשר שפתח משה פייגלין לציבור הדתי לאומי להשתלבות בתוך מכשיר ההנהגה הלאומי – הליכוד. למרבה הצער, החליט נתניהו כפי הנראה, לדחות את איתם ולא לאשר לו את קיצור הפז"מ הדרוש להתמודדות.

הבוקר הוציא משה פייגלין לתקשורת את ההודעה הבאה:
"החלטתו של אפי איתם להצטרף לליכוד היא צעד חשוב בהשתלבות הציבור הדתי לאומי במפלגת השלטון שלו. לא מתקבל על הדעת שאנשי שמאל מובהקים דוגמת עוזי דיין ואסף חפץ, יקבלו מן היו"ר את קיצור הפז"מ הדרוש להתמודדות, ואילו אדם המגיע מלב ליבו של המחנה הלאומי יידחה על ידי הליכוד."

אנו רואים, אם כן, כיצד מצד אחד מקבל הליכוד את התפנית הלאומית אליה דחפנו כל השנים, ומצד שני, יש עדיין מי שמנסה להילחם בכוחות האמוניים, כדי למנוע את החידוש ההכרחי.

דווקא עכשיו "חייבים פייגלין בכנסת!" יותר מתמיד!

המאבק על מקום ריאלי ברשימה הצפופה הולך להיות קשה מאוד. יש רק מועמד אחד בליכוד הנושא את הבשורה האמונית ומעז להישיר מבט ולהילחם ישירות במערכות התקשורת והמשפט.

מול התקשורת והבג"ץ יש רק אחד שבאמת יעשה את העבודה!

הסרטון הבא קצר מאוד, אך ממחיש זאת היטב

במאמץ קטן, אתם יכולים לעקוף את התקשורת ולהסביר לציבור הליכודניקים – מדוע חייבים פייגלין בכנסת! פייגלין יתמודד ברשימה הארצית. הולך להיות שם מאוד צפוף ושום דבר לא מובטח! אנחנו חייבים את פייגלין בכנסת. הוסיפו את הדחיפה שלכם וביחד נעשה את זה!

שי מלכה
מנהל הקמפיין
"חייבים פייגלין בכנסת"!

אין תגובות: